tisdag 10 maj 2011

Sol-mates :)

Klockan 9 imorse hade solen smugit sig fram inne på vår gård och då var jag snabb ner. Solen ger mig så mycket energi till att plugga! Sitter jag i solen samtidigt som jag läser känner jag att jag gör någon nytta i alla fall, och då syftar jag inte på läsningen :) Fick 50 sidor lästa och därefter blev jag räddad (från litteraturen) när jag fick besök av två mammor med en massa barn :)
Vid 12 traskade jag uppåt för att göra mig iordning för att fara till universitetet på ett seminarium. Dessa seminarier brukar verkligen suga med idag höll vår tutor en grym "föreläsning". Det var första gången jag kände att det var värt att sitta där. VÄRT! Därefter körde jag racer hem och hämtade hem två trötta grabbar från dagis... Vi stannade ute i lekparken tills pappsen kom hem. Eton fick pjamas och välling direkt och slocknade i sin säng medan Ellioth fortfarande håller låda. Han gör allt för att slippa sova, även att han är dyngtrött. Är han inte mer vällingsugen så är han bajs- eller kissnödig :) Tokungen!

Nu sitter jag här och varvar ner i några minuter innan det är dags att gå ut på en promenad med "grannfrun" :)
Här har ni mina skönheter btw:
Underbara, inte sant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar