tisdag 24 maj 2011

Ork?

Har varken haft tid eller lust att blogga. Gårdagens promenad ställdes in då jag låg på soffan med magknip och illamående. Natten bjöd på alldeles för lite sömn, då Ellioth låg emellan oss och sparkade, så morgonen kan vi ju också glömma. Fick en hel del plugg gjort iaf! När jag sedan anlände universitetet för att ha seminarium ringde dagis, Elton låg och gnydde i magsmärtor :( Vi skulle ha frågestund inför tentan så M fick åka ifrån jobbet. När de kom hem visade tempen nästan 39 grader, stackars skruttunge! Jag smet från seminariet och senare åkte jag och handlade! När jag kom hem tog jag med mig Ellioth ner på stan (vi åkte buss, därav mitt söta sällskap). Vi köpte jeansshorts till båda bröderna och letade ihjäl oss efter en tröja, med fransar nertill, på flickavdelningen men utan resultat. Jag har köpt en sådan tröja till mig och när Ellioth såg den tyckte han så mycket om den att han grät om en egen :) Nu får vi klippa till en själva istället, klart ungen ska ha "tjejtröja" om han vill :)

Nu är det snart dags för promenad med Karin, hoppas på uppehåll!

2 kommentarer:

  1. Man bara måste ÄLSKA din Genus uppfostran!!=)

    SvaraRadera
  2. Maja har haft en helsvart och en vit med zebra med fransar nedtill, kan kolla i morrn om de finns kvar eller om de är skänkta redan... Kram Kusin K

    SvaraRadera