onsdag 25 maj 2011

Undanflykt!

MÅSTE verkligen måla naglarna NU! ALLA naglar, både på fingrar och tår. Kan inte göra det imorgon eller ikväll utan det måste göras just precis nu. Om jag inte gör det? Jorden går under eller drunknar jag i litteraturen. Jag spyr på allt som har med Piaget, Vygotsky, observationer och kunskapsbedömning att göra. Jag vill inte mer, jag rentav vägrar! Önskar att det var måndag och tentan var skriven... Jag är helt jävla sönderstressad. Tenta, rapport och arbete (därtill familj och allt vad det innebär). Hur får man ihop det? En vän frågade om jag inte kunde komma förbi någon dag och mitt svar blev att jo, visst kunde jag det, först den 13 juni :S Det är min nästa lediga dag, tills dess är det full rulle VARJE dag. Bara tanken får mig att vilja gå och lägga mig och sova, ända tills den 13 juni...
Nej, naglarna var det ja! MÅSTE...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar