måndag 6 oktober 2008

Vart är mitt bloggsug?

Orkar inte det här,
vart har bloggsuget tagit vägen?
Lite musik brukar hitta det igen,
ska testa...

Är en aning irriterad,
kanske därför?
Hur kan det vara så att den man älskar högst är också den som kan göra en mest förbannad?
Massor skit som ligger framme, disk till tusen (och den i diskstället är skitigare än inann det diskades) och gamla skitiga kalsonger och strumpor på golvet.
Sånt driver mig till vansinne...!
När man sedan skickar ett sms för att berätta att man är besviken får man bara något drygt tillbaka, och så blir man bara ännu mer förbannad.
Vill bara lyfta luren och när han svarar skrika:
"JAG HATAR DIG!!"
Men det är ju bara ord,
för det gör jag ju inte...
Onödigt då,
bättre att sparka på något här hemma och vara tyst.
Det går över.

Nu ska jag hänga tvätt,
sen gå och pussa lite på min goding som ligger och sover i sin säng.
Vill att han ska vakna,
behöver hans leende.
Han får mig alltid på bra humör!
That´s love!

2 kommentarer:

  1. sluta inte skriva, din blogg förjer jag massor. SLUTA INTE SKRIVA!

    / sanna

    SvaraRadera
  2. Ordblind är bara förnamnet du. Moget!

    SvaraRadera