tisdag 28 oktober 2008

God Middag!

Klockan är i skrivande stund 10.16.
Jag har varit uppe sen 8 och tycker att klockan är massor.
Jag har lekt, plockat iordning, fixat iordning mig (sminkat, fixat håret och klätt på mig) och suttit här framför burken en stund.
Hade det varit för ett år sedan hade jag inte klivit upp ur sängen än,
inte ens öpnnat ögonen...
Jag hade förmodligen legat och stånkat och stönat,
och en spark inifrån magen hade antagligen väckt mig om en stund!
Snacka om att livet förändras när man får en till familjemedlem,
men bara till det positiva!

Ellioth sover "middag" redan,
har gjort en stund...
Han var gnällig som tusan efter att bara ha varit vaken i en timme,
så han somnade på min mage.
Underbara unge.

Har visst inget vettigt att skriva
så jag lägger ner här :)

1 kommentar:

  1. visst är de underbart.. här öppnade maja sina blå kl 6. så ja gav välling o sen gick o la mig igen medans hon lekte. vakna kl 9 så underbart! första morgonen på länge =)

    SvaraRadera