torsdag 30 oktober 2008

Maxi nästa!

Nu har jag rensat bland våra skor,
kastat ett par och packat resten i lådor som ska ner i källaren.
Rensat bland Ellioths för små kläder,
packat dessa i påsar som också ska ner i källaren.
Rensat ur mina sommarkläder så numera får mina stickade tröjor plats i min garderob och slipper ligga på hatthyllan.
Självklart har jag sparat lite sommarskor
och sommarkläder framme,
Thailand väntar ju om två månader :)

Så när Mange kommer hem har han jobb...
Det är massor som ska bäras ner i källaren,
som han gått och dragit på länge nu.
Liggdel, Bumbo osv...
Jag har aldrig varit i vår källare,
vet inte vilket förråd som är vårt,
varav det blir Manges jobb :)
Han säger att det redan är fullt upp till taket,
men det är ju inte mitt problem.
Skiten jag har här uppe ska ner,
så är det bara!

Ska väcka lillfisen som ligger och sover
så ska vi fara ut till Maxi och inhandla lite nödvändigheter!
Hade tänkt fota honom på IKEA då Family-medlemmar endast betalar 29:-,
men han ramlade och slog munnen i bordet förut och fick en ful skråma där.
Så vi väntar tills imorgon och ser om det ser bättre ut då :)

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar