tisdag 14 oktober 2008

Min lilla klisterlapp!

Har inte haft någon tid för bloggning idag,
dels för att vi försov oss och dels för att jag har min lilla "klisterlapp" klistrad på mig heeeeela tiden!
Det bar iaf av till simhallen imorse,
hade hotat Ellioth om han inte var snäll så skulle det inte bli något babysim,
"snäll" var han inte men babysim blev det!
Precis så ska en morsa inte vara,
men änsålänge är han ju för liten för att förstå :)
Efter det sov vi bort nästan hela dagen i Ljungsbro,
typisk Ellioth- och mammasyssla!

Nu har pappsen kommit hem från Älmhult,
vi har varit och handlat ensamma & Ellioth är på promenad med gudmor.
Hon ringde och bad om att få vara barnvakt
och så svårflirtad var jag då inte :)

Om ca 30 min ska jag möta upp Chrissan på gymmet...
Egentligen var det vattengympa med Johanna som stod på schemat men stackars lilla Melle hade åkt på magsjuka!
...Och Chrissan kände tydligen inte för att plocka fram bikinin än på ett tag så jag hänger med till gymmet istället:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar