måndag 20 oktober 2008

Hard work work!

Blir så trött på anonyma kommentarer,
skriv namn så svarar jag!

Ellioth fick ett grenuttag av morfar idag,
gissa om grabben är lycklig :)?!
Mormor & morfar var ju barnvakt medans jag rörde på fläsket på gymmet,
och när jag kom hem dög ingen annan än just jag. Grabben börjar bli lite mammig är jag rädd för :)

Blev ett hårt pass på gymmet, trots att jag haft såå himla ont i magen, men det gick över när jag stod på crossen. Blev 30 min på den, och sen massor mage & massor ben!
Ska sluta väga mig nu ett tag,
eller jag kanske kommer väga mig men kommer inte visa siffrorna här.
Ska nog lägga om kosten lite, GI vill jag inte göra till min livsstil.
Träningen däremot fortsätter jag med, stenhårt!

Imorgon styr vi kosan mot huvudstaden och Johanna & Pontus.
På onsdag jobbar Magnus, och jag, Ellioth och Johanna ska springa på stan.
Jihaaa!
Men vi åker inte förrän imorgon eftermiddag,
så innan dess blir det Busfabriken med alla morsor och barn!

Nu ska jag krypa upp i famnen på min karl,
tjoo!

1 kommentar:

  1. Jag tror det är bra att inte äta ren GI-kost, iaf inte när du tränar så mycket som du gör. Ät vanlig mat med mket grönsaker i veckorna och unna dig något gott på helgerna. Det fungerade för mig när jag gick ner i vikt, men nu går jag bara upp men så ska det ju vara :)

    SvaraRadera