måndag 13 oktober 2008

Trötter

Helt slut.
Blev som vanligt ett hårt pass på gymmet,
25 min på crossen, och så mage & ben på det!
Fortsätter för övrigt med GI-dieten,
känns rätt bra ändå!
Hade gått ner 1 hg imorse,
efter all kladdkaka och chips efter helgen :)

Har hunnit med rätt mycket idag.
Lunchat i Ljungsbro, träffade Jos där
och sen ner till Meddo som hade nya rör :)
Stan med Fia, Tuwa, Petra och hennes pojkvän
och så gymmet på det!

Imorgon blir det två varv till simhallen...
Först babysim och sen vattengympa!

Känner mig lite för upptagen för tillfället,
skulle bara vilja stanna hemma och ta det lugnt någon dag,
men icke...Här är det full rulle!

Nu väntar duschen,
sen sängen!
Natti!

3 kommentarer:

  1. ojojojo fullrulle de kan man säga...ska vi ligga i sådär me när jag kommer lär jag ju va hel slut hahaha...

    SvaraRadera
  2. Glöm inte bort att planera in vila. De är då kroppen får bygga upp och återhämta sig. Mycket viktigt att tänka på de när man tränar. Men när man väl har kommit in i de så är det lätt att man kör på för mycket. Till slut så blir det tråkigt. Men jag önskar dig all lycka. Även jag försöker gå ner lite i vikt tills jag och Toffe ska till Thailand. Har inga planer på hur många kg utan de får bli som det blir.

    Hälsn. Sara! www.boddanslilla.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Fasen vad hurtig du är, duktigt!
    Hoppas det är bra, skulle vara kul att få din msn? :)

    SvaraRadera