lördag 18 oktober 2008

Uppiffad blogg :)

Har piffat upp bloggen lite nu,
och fråga mig inte hur jag gjorde.
Jag testade mig fram, och vips...:)
Har tom fått dit en liten besöksräknare i hörnet,
hur jag nu gjorde det?
Lite förvånad över mig själv faktiskt!

Ellioth har börjat rata nattsömnen,
han är livrädd för att somna på kvällarna.
(Man kan ju missa något liksom...)
Han somnar alltid när han dricker vällingen,
så man får hålla fast honom och trycka in nappflaskan i munnen på honom.
Han skriker och försöker ta sig loss ett par gånger,
tills han inser att vällingen är rätt god och då faller snart ögonlocken igen :)
...Och på tal om annat, idag hade han rest sig mot spjälerna och stod lutad över kanten så nu har vi fått sänka sängen till botten.
Han börjar bli stor...

Nu ska jag försöka få med mig karln ner i sängen!
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar