lördag 11 oktober 2008

Skitkilon!

Då var jag invägd igen,
efter en vecka helt utan fusk och med massor träning!
Unnade mig ju alldeles för mycket förra helgen,
så i måndags visade vågen 0,7 kg plus, vilket var mindre roande!
Så om vi ska gå efter den vikten har jag lyckats gå ner dem hektona plus ett till,
så minus 0,8 kg denna vecka!
Så total viktnedgång på fyra veckor blir nu bara ett hekto till från förra veckan,
- 3,8 kg :(

Börjar inte kännas värt det längre,
är så jävla trött på den äckliga salladen...
Någon som har något annat bantningstips jag kan gå över på?

5 kommentarer:

  1. kan uppmuntra med att du kan hålla ögonen öppna i min blogg. uppe i menyn kommer snart en ny sida om kost. Hoppas det kan hjälpa dig lite.

    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Jag gick ner 7 kilo på ett par månader med att äta vad jag ville, och bara äta lördagsgodis. Sedan cyklade jag minst en timme varje dag (fram och tillbaka till jobbet) och minst en timme powerwalk eller annan träning.

    SvaraRadera
  3. Jag har tittat in på din blogg då och då. Gick i paralellklass med dig i Ljungsbro.

    Jag gick ner 15 kilo på 7 månader efter att ha följt viktväktarnas råd och pointsprogram. Själva mötena försökte jag hoppa över så mycket jag kunde. ;)

    SvaraRadera
  4. Ett tips, Annas "bantningsblogg", http://metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.169098

    Recept och dylikt och mycket inspiration.

    SvaraRadera
  5. Det verkar som om du tränat mycket och då fått mer muskler?Muskler väger ju mer än fett? Om du känner dej fastare så skit i vågen!!! Jag har skippat vågen efter att jag vägde mej och blev deppad hela tiden....=)

    SvaraRadera