söndag 26 oktober 2008

Nakenfis

För tusan Bloggarfarmor, klart du ska blogga, jag skulle läsa :)
Jag var också på Riva/Harrys/BK igår, så vi "ungdomar" hänger där också!
Ellioths snygga morfar var ju där också, missade du honom?? :)

Nu är vi precis hemkomna.
Deckade i Ljungsbro i tre timmar efter Busfabriken,
sånt tar på krafterna!
Ellioth kryper omkring naken på golvet,
vädrar draken lite,
pappsen rensar lägenheten för att gå till soprummet,
och jag sitter här!

Kvällen bjuder på mys framför tv:n,
fruktsallad & lite senare ett par bilder här kanske :)
Nu måste jag jaga ifatt huliganen,
han river snart hela lägenheten...

1 kommentar:

  1. jag missade nog tyvär din morfar, bäst så kanske, eftersom han var upptagen. Ska fundera vidare på blogg för min del! Jag tror han i Harrys-dörren trodde jag var knäpp, eftersom jag efter att ha varit på Riva gick ut och sen skulle in via Harrys-entren. Jag visste inte alls att man kunde gå in ditt inifrån Riva, så ofta går tanten ut. Vad är busfabriken för något?

    SvaraRadera