söndag 19 oktober 2008

Bebis & Backpacking

Var lite frusen nu när jag steg upp och då insåg jag två saker...
Vintern börjar smyga sig på,
och det i sin tur betyder att Thailand närmar sig!
Jag ska få åka "hem" snart igen,
älskade älskade land!

Jag tyckte det var skitjobbigt i vintras,
när vi var tvugna att stanna hemma,
men samtidigt visste jag ju vad som väntade...
Jag skulle få det dyraste i världen!
Då kunde jag inte ens föreställa mig i min vildaste fantasi
vilka känslor jag en dag skulle fysa för lilleman i magen...
Den dagen han kom var den bästa i mitt liv!
Och att nu få leva med honom varje dag,
gör att detta är den bästa perioden i mitt liv...

Den näst bästa perioden i mitt liv visar bilderna här under...
9 veckors backpacking,
"hemma" i Thailand!

Nyårsafton 2005-2006 i flip flop, på stranden på Koh Samui
Jonas & jag påväg med båt någonstans...Koh Lanta?
Kata Beach, de sista dagarna på äventyret. Bruna & fina.
Detta äventyr fick mig att växa som människa,
det fick mig dit jag är idag...



1 kommentar:

  1. Ja sofia, på sista bilden ser man ju skillande, men navelpercing och väldigt små tuttar;) Grrr.. Men du e ju lika snygging nu. <3

    SvaraRadera