söndag 12 oktober 2008

Helvetes natt, helvetes karl

Nu sitter jag här nyduschad,
med tändstickor som håller upp ögonen...
Ska krypa ner i sängen,
och det sitter jävligt gott efter denna helvetes natt!

Jonas & Mange skulle ta en vända på stan,
dricka lite här innan och ta någon öl på stan...
Det slutade med att Mange kom hem,
gapade och skrek på mig, slog mot mig (inte på mig)
och senare var ute naken i trapphuset...
Min bättre (sämre idag) hälft kan inte hantera spriten längre,
utan det slår slint i huvudet på honom och han beter sig jävligt illa.
Det läskiga är att han minns allt själv,
och han säger själv att han blir schizo.
Läskigt värre.
Nu åker flaskorna vi har hemma ut,
inte för att han är någon missbrukare (hans andra utgång sedan Ellioth föddes),
utan för att han själv vill ha det så!
Bra tycker jag!

Så inatt vid 03.30 tog jag ungen under armen och for ut till Ljungsbro.
Hade glömt bort att dem hade gäster där hemma så vi har trängts fyra stycken i deras dubbelsäng, och då har självklart lillfisen legat på tvären :)

Mange skäms som en liten hund idag,
vilket jag inte tycker han behöver göra...
Visst, han betedde sig jävligt illa,
men nu fick vi ännu ett bevis på att han inte blir sig själv när han dricker,
så nu var det sista gången!
Egentligen är han ju världens snällaste och hade han varit sig själv hade han varken gapat, skrikit eller sprungit naken i trapphuset :)
Vi får ju hoppas på att ingen av tanterna i huset var ute i trapphuset samtidigt som honom inatt för det såg nog inte så vackert ut när han sprang omkring naken i vidöppen rock (mohahaha).
Blottaren på vindsvåningen, det är min karl det ;)


Nu ska jag krypa ner,
natti natti :)

1 kommentar:

  1. Ville bara tipsa om www.eleonoragruppen.se som har jättebra temakvällar om bruk och missbruk! Hoppas det går bra för er!!!/Lisa

    SvaraRadera