onsdag 15 oktober 2008

Flugor & deckade ungar

Inte mycket bloggande idag inte,
var tvungen att stanna kvar på öpnna förskolan hela dagen och ta hand om alla deckade ungar.
Shit, dem låg i en hel hög och flugorna surrade ovanför...
Skämt o sido,
jag har just slevat i mig mer tsatziki :)

Nyss hemkommen från ett riktigt hårt pass på gymmet.
Det blev bara 20 min på crossen,
men däremot både mage, latsar, biceps, ben och så fick sig röven en rejäl omgång!
(Sofie: Jag tränar på Simhallen. 295 kr/mån, då har du tillgång till gym & pass både i simhallen och sporthallen. Du får simma hur mycket du vill och även utnyttja romerska. Sen får man gå på babysim till en billig penning :))

Jäkla röv alltså.
Har alltid haft en mini,
sen efter graviditeten växte den sig lite större och jag gillade den.
Nu är den såklart back to mini,
där kilona rasat tydligen.
Piss också!

...Och våghelveten pekar uppåt...
Jaja, man bygger muskler och binder vätska när man börjar träna,
men jag vill ju gå ner :)
Blev sur idag,
går ju ändå bara upp så då tänkte jag att jag ändå kunde äta lite godis :)
Jag är synden själv,
i know!

Imorgon blir det Busfabriken med Chrissan & Linda,
och alla ungar såklart :)

Natti

2 kommentarer:

  1. Har dom "aktiviteter" för små barn på Busfabriken också? Det visste inte jag. Du får gärna berätta hur det var sedan så man vet om det är någon idé att åka dit. Trodde de var för små ännu, fast det kanske är mammorna som är leksugna?;-)

    SvaraRadera
  2. va inte så fokuserad kring vikten, muskler väger mer än fett!! använd istället måttband och klädstorlekar som guide!!

    SvaraRadera