måndag 6 oktober 2008

Hårt gympass!

När det är såna här underbara dagar är det faktiskt rätt mysigt med höst!
Solen värmer faktiskt fortfarande och träden får bara finare och finare färg!
När jag tar min fina prins i vagnen och går ut njuter jag till fullo...

Blev ett hårt pass (för att vara mig, nybörjare) på gymmet förut...
Sist höll jag ju på att lämna jorden för himlen efter 8 minuter på crosstrainern,
men idag höll jag ut i 20 minuter, varav de fem sista var spurt!
Efter det blev det mage & ben och så avslutade jag med fem minuter spurt till på "crossen"!
Riktigt nöjd faktiskt!
Den här veckan har jag tänkt att hålla mig strikt till dieten.
Inget syndande!
Brukar ju unna mig lite rostade solrosfrön men det får vänta till helgen för det är det enda jag kommer unna mig då!
Nu ikväll blev det åtta vindruvor...
Jag har sagt att jag får äta frukt men jag har fått för mig att vindruvor är onyttigt :)
Nu ska jag slänga mig i duschen,
sen blir det "Generation fett" i sängen!
Imorgon blir det babysim,
följt av vattengympa senare på kvällen.
Så då får både min lillprins och jag träning :)
Godnatt!

3 kommentarer:

  1. Ååå, så söööt!!! Vilken otroligt bra bild!

    SvaraRadera
  2. akta dig för lakrits om du följer den dietet det kan vara rent livsfarligt. lycka till med din söta familj.//Bella

    SvaraRadera
  3. Vindruvor är onyttigt på så sätt att det innehåller mycket socker. Men allt sånt där ska man nog ta med en nypa salt.

    SvaraRadera