fredag 10 oktober 2008

Vad har jag gjort...?

Ibland undrar jag vad jag gjort för att förtjäna allt i mitt liv...?
Vad gjorde att jag föddes till denna jord,
att jag fick den fina uppväxt jag haft,
med världens finaste föräldrar??
Vad gjorde att jag fick alla fina vänner?
Vem bestämde att just jag skulle får jordens finaste pojkvän,
som senare gav mig det bästa i livet,
min son?
Ibland har jag svårt att förstå att jag är jag.
Nyligen var jag en liten tjej som bodde hemma i sitt rum i Ljungsbro,
som aldrig skulle kunna tänka sig att flytta ifrån sina föräldrar!
...och så nu...
Nu står jag här idag,
med den underbaraste sambo man kan tänka sig,
i ett fint hem,
med världens finaste lilla underverk...
Ellioth <3
Han är det finaste jag någonsin åstadkommit,
vi åstadkommit...
Han är hälften mig,
hälften Magnus.
Han är mitt kött,
och mitt blod.
Han fullbordar mitt liv,
han fullbordar min lycka!
Kärlek är något som alltid funnits i mitt liv.
Det är vad som byggt mitt liv och gjort mig till den jag är idag!
Det var även kärlek som förde mig & Magnus tillsammans,
och Ellioth är beviset på det!



S.

1 kommentar: