torsdag 23 oktober 2008

Magsjuka

Sådär,
så har jag pallrat mig upp till datorn...

Sthlm city blev inte långvarigt till min stora besvikelse.
När jag lyfte ur Ellioth ur bilen och satte honom i vagnen sköljde det spyor ur honom (x 2), vilket resulterade i att hela ungen var full, plus att vagnen mer liknade ett badkar.
det enda jag såg av city var Lindex i Gallerian där jag fick rusa in och köpa en dress och ett par strumpor till Ellioth så han skulle slippa åka hem naken.
Så kul var det med det!

Väl hemma (hos Johanna) igen så var han hur pigg somhelt, inget mer kräks, så vi bestämde oss för att ta en sväng till Täby så jag iaf kunde få springa in på Zara en snabbis. Jag mådde dåligt som tusan (hade haft int i magen sen i måndags) och var riktigt illamående. Hann iaf handla på mig några småsaker och sen for vi vidare för att hämta Mange på mässan...Det var ju inte rätt tid att åka genom stan för på E4:an stod det totalt stilla. Jag satt där med min påse men inget kräks syntes till...

Däremot kom det påvägen hem mot Linköping. Tror vi betade av varenda bensinmack på vägen då jag var tvungen att kräkas och Ellioth sket ner sig hela tiden och var tvungen att ha ny blöja!
Väl hemma sen var det Manges tur...

Jag börjar piggna till nu, Mange är fortfarande lite sådär och Ellioth är hur pigg somhelst!
Hoppas nu bara inte vi smittat Johanna & Pontus :(

Ska krypa ner i sängen en stund till,
och låta vällingen (ja, ni läste rätt) i min mage smälta lite :)

3 kommentarer:

  1. Men vad tråkigt att ni har blivit sjuka, och va synd att det inte blev så mkt shopping. Krya på er!!! Kramizar Ewa

    SvaraRadera
  2. stackars....hopppas de förvinner som vinden nu!! inget kul sånt:(

    SvaraRadera