tisdag 21 oktober 2008

Djursholm!

Har fått låna Pontus dator för ett litet inlägg såhär på kvällskvisten...
Han har köpt en ny, sån här pytteliten, en sån som "Bloggsofia" skulle behöva :) Försöker flirta lite med min karl, så en sån liten kanske kan bli min, med renoveringspengarna, haha!

Här har vi det jättemysigt iaf...
Har ätit gott, och nu snackat massor skit...Mange & Pontus håller på att starta företag och jag och Johanna vill köpa oss nya bröst :)
Bra skit!

Imorgon blir det kanske hotellfrukost,
sen spana miljonhus och sen till mitt älskade Zara.
Känns som dagen innan julafton, när man var liten!

Nu ska vi nog bädda till oss här,
så det blir imorgon snabbt :P

Natti från Djursholm :)

2 kommentarer:

  1. Hoppas att ni har haft det jätte trevligt och mysigt, och shoppat massvis.... Vad roligt att bara åka iväg och se ngt annat än Linköping, så här mitt i veckan. Kramiz.

    SvaraRadera
  2. Tja Sofia tänkte bara säga att när kilona känns tunga (även om jag inte tycker att det ser ut som du har för många!!)så tänk på dem som ett "minne" från när du väntade på en av dina stora kälekar!! Kram Marielle

    SvaraRadera