torsdag 16 oktober 2008

Busfabriken

Busfabriken med Sofia, Tuwa, Linda, Maja, Chrissan & Milton var hur kul somhelst.
Vilka som hade roligast behöver vi ju inte gå in på här :)
Som Chrissan nämnde så borde man valt träningskläder istället, för att kånka runt på Ellioth i rören var ingen lätt match...(Han uppskattade det inte heller...)...Dessutom brände jag röven i rutchkanan :)
Ellioth dissade bollhavet och fick panik bara man doppade tårna bland bollarna.
Däremot var studsmattan en hit, där han senare somnade helt utmattad :)
Hoppas vi kan göra om det snart igen,
och då ska även Johanna & Melvin hänka!
Efter att Ellioth somnat på studsmattan, och sov vidare i bilen ända hem, så stoppade jag ner honom i åkpåsen och tog en powerwalk till Ikea...Fick lite ångest efter glassen och läsken jag smällde i mig på Busfabriken!

alla busungar (+ chrissan) i bollhavet...
efter lite ryggsim hatade ellioth forsättningsvis bollhavet
studsmattan där emot var populär
mille ligger och spanar när morsan studsar...
"suck, trodde vi var här för min skull!"
tuwa smilar upp sig för kameran, as usual
paret :)
massor bebisar i bebishörnan yeah ellioth har somnat på studsmattan :) såhär gott sov man i vagnen efter flera timmars bus

2 kommentarer: