tisdag 14 oktober 2008

Jag får honom att skina...

Gymmet med Chrissan var skoj,
hon är så himla rolig :)
Läs en hennes blogg (http://chrissansvardag.wordpress.com/),
en gång om dagen, på den sidan, är bra för magen :)
(chickt)

Tänkte säga att det bästa idag var när jag höll på att fastna i "rövmaskinen" som vi var tvungna att utforska, men jag ångrade mig tvärt...
Det bästa idag var när jag kom hem från gymmet,
Ellioth var i pappsen knä och när jag ropade på honom, och han fick syn på mig, sken han upp som en sol och försökte krypa över Mange för att komma till mig!
<3
Verkligen dagens bästa!

Nu ska jag faktiskt slita med mig min karl och krypa till sängs.
Vissa nätter, som inatt, är det lite extra mysigt att sova tillsammans...
När man vaknar till lite sådär halvt och kryper in i sin älsklings famn,
åhhh, me like!

4 kommentarer:

  1. ohhhh.... det där gör att jag saknar oskar så mycket när du skriver sådär =( skittufft när han jobbar borta så långa perioder =( ta till vara på varann o kärleken :D

    SvaraRadera
  2. Vilka söta ord! :)
    Du är inte så pjåkig du heller kvinna ;)

    SvaraRadera
  3. du de där lät inte dumt.. tihi. illa att man missa rumpmaskinen.. skulle behöva ge den en omgång..

    SvaraRadera
  4. vart gymar du? letar gym i stan!!// Sofie, brukar läsa din blogg då och då när jag har tid

    SvaraRadera