tisdag 6 november 2012

Tjock igen...

Så var de här igen, "tjockis-tankarna"! Bara för att jag går ner lite i vikt och går upp lite av det över helgen så blir jag helt besatt av den där jäkla vågen igen. 1,9 kg ner, 7 hg upp. Subway och chips till bion igår = dumma tankar hela natten. När jag sedan stiger upp och inser att jag inte gått upp ett hekto till så har ju alla dem där tankarna varit i onödan, verkligen! Men jag ligger ju fortfarande bara på 1,2 kg i viktnedgång hittills och på fredag borde jag ligga på - 3kg, lycka till liksom. Jag får väl hoppas på att jag gått ner två kilo totalt på fredag (på tre veckor) så får jag ta två kilo till den sista veckan. I kursen jag går nu ska man ändå gå på någon diet och sedan skriva ett arbete om det så då kan jag ju slå två flugor i en smäll och köra strikt då. Säger jag nu ja, och så kommer jag sitta där på Subway och Donken hela den veckan också. Hur var det med det där med självdiciplin?


Vart är jag tjock då?
Öga och hjärna samarbetar inte riktigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar