fredag 30 november 2012

TGIF!

Halvan!
(Ny lek-bus-och-skidjacka!)

Jag är sämst! SÄMST! När jag har tid att blogga, och göra andra nödvändiga vardagssysslor, då sover jag istället! Klockan 19 somnar jag på kvällarna, jag somnar innan barnen. Jag orkar liksom inte vara vaken, ögonen vägrar vara öppna liksom. Vad lider jag av egentligen?

Shake-dieten då? Igår drack jag shake till frukost, mackor till lunch, kyckling och ris till middag och lussebullar och pepparkakor till fika. SÄMST här också!

Även att eleverna kallar mig SÄMST på fyra i rad tänker jag fan inte ta det!! De fuskar!! Håller för hål så jag inte kan placera min pjäs där eller tvingar mig flytta en pjäs till ett ställe jag inte vill! Och ja, jag är inte världens bästa förlorare så då kanske jag gick och satte mig i målarrummet och surade. Det kanske jag gjorde!

Äntligen, efter nästan ett år av undran har jag förstått uttrycket TGIF! Så TGIF!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar