torsdag 22 november 2012

Skitmig

Jag känner mig så satans sliten, galet trött. På det är jag sjukt besviken på mig själv. Jag började ju med shakes i onsdags och jag slutade lika snabbt. Jag fixar ju inte det där alltså men jag SKA för jag måste gå ner lite i vikt. Det har blivit alldeles för mycket av det goda den senaste veckan. Dessutom måste jag ju göra det där arbetet i skolan så... Jag måste bara hitta den där självdisciplinen...!!!
Tröttheten då, den kommer nog från praktiken. Det blir himla intensivt om dagarna liksom. Men ni anar inte vilken mysig skola jag är på och då ska vi inte tala om ungarna. De behöver tröst, de vill leka och så kommer det sådana där spontana kramar :) Nu är jag sååå rätt! (förskoleklass)

Nu ska M och jag umgås lite här på soffan. Vi brukar inte hamna här förrän vid 22-tiden och då däckar jag direkt. Nu är jag förhoppningsvis vaken någon timme iaf :)
Ska gå och snuffa lite på Elton först. Han är inne i en riktigt jobbig period nu och vi hade en mindre rolig stund i duschen förut. Ungen var vild redan innan han kom in i duschen så väl inne fick han typ panik och skrek sig nästan blå :( Mitt lilla hjärta, det är inte lätt att växa!

Skickat från min iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar