lördag 3 november 2012

Ses på Kolmården imorgon!!

Tillbaka på mitt älskade Kolmården idag då. Man blir helt varm av lycka bara man sätter foten vid entrén. Och idag med Halloween-tema, helt fucking amazing! Är det något ni inte får missa så är det Halloween på Kolmården! Imorgon är sista öppetdagen och ni bara MÅSTE åka dit! 175 kronor för vuxna, 145 kronor för barn och för det får ni massor djur, safari (linbana) med skelettjakt, en hejdundrande delfinshow, "Mellopruttbajsfestivalen" (allsång) och en jäkla massa spöken! Fantastiska spöken! De har tillfångatagit Bamse och barnens uppgift är att be spökena om ledtrådar för att kunna hitta Bamse och frita honom! Redan vid fyra blir det ju mörkt och kusligt och då är det riktigt mysigt att strosa runt bland alla små eldar och "brasor"! Så nu ses vi imorgon va? De med årskort för 2013 går in på dem såklart!

Mina fina grabbar har varit i Sparreholm på äventyr. Massor av bus med kusinerna, bebismys och så har de firat farbror Thomas som fyllde 40! Såhär nöjda och glada var de imorse när de fick sätta på sig skjortor :)

Imorgon är det jobb igen och jag är sååå taggad! Mina fina grabbar och fina vänner kommer på besök! Ja, och ni också förstås! Ses då!
Nu tar jag kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar