onsdag 28 november 2012

Fel fru

Vinterlandskap utanför skolan idag <3

Hektisk dag som sagt, minst sagt! Jag har inte bara fått en sak gjord utan snarare tusen. Bra för mig eftersom jag gillar sådana dagar:) Träningen höll dock på att ta knäcken på mig där på slutet... Jag har nog aldrig tagit i som jag gjorde idag och hela salen snurrade. Det var nog tur att jag var tvungen att gå tio minuter tidigare för att hinna med bussen för den där friska luften var den bästa någonsin!
Skyndade hem för att hinna se Bonde söker fru men fasen så fel han valde! Elin var ju både snyggast, gulligast och kändes hundra gånger mer seriös, det där kommer Johan få ångra bittert!

Nu ligger jag nerbäddad i sängen och luktar sååå gott! Både ny duschcreme, ansiktscreme och handcreme :)
Imorgon väntar en studiedag och det ska ju bli intressant att se en sådan från "arbetarsidan" :)
Natti snyggon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar