måndag 19 november 2012

Räddaren i nöden

Igår fick Ellioth ligga på Buzzs arm (i lördags kväll låg Buzz på Ellioths) ;-)

Det var först en ledsen kille som var påväg till dagis imorse. Det var inte alls kul att behöva gå dit ensam medan lillebror fick åka till morfar (Jag ringde 1177 igår och det är 48 h efter sista spyan som är safe och dessutom är man då lite immun ett tag)! MEN så kom jag på den briljanta idén att morfar kanske kunde komma och hämta honom lite tidigare och det TILLSAMMANS med Buzz. Gissa om ungen sken upp:)?!

Och jag har VFU (praktik) igen. Första dagen är alltid ångest och jag vet redan vad jag behöver öva på; TÅLAMOD. För att lära 25 stycken 6-åringar att sy behövs ett jäkla tålamod alltså, speciellt då varje unge tappar tråden 97 gånger var, ghahhh! Men det är bara köra!! Nu har de dock slutat för dagen (11.40 varje dag :)) och jag och min handledare ska ta och planera lite :)

Snart Stockholm...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar