fredag 9 november 2012

Sofia lider av fetma!


Bitter? Amen, jotack!
+ 0,9 kg denna vecka då, vilket ger en total viktnedgång (3 veckor) på 1 kg!
Detta betyder ju då att jag ska gå ner 3 kg nu sista veckan och det förstår ju vem som helst att det är helt omöjligt! Så ja, det där 4 på 4 sket sig rätt rejält!
Summan av kardemumman: Jag älskar mat för mycket helt enkelt :)
Kanske att vi kan gå ner de där 9 hektona igen nästa vecka, vad tror ni :)?


Igår var jag och löste upp mina akrylnaglar. Resultatet ser ni ovan! Alltså för att vara mina egna så är jag ju rätt stolt men det är ju gräsligt fult eftersom jag har sådana korvfingrar med så korta nagelbäddar! Detta är bara temporärt då jag när jag ska till Stockholm på SPA inte får ha artifciella naglar :) Så snart är akrylen tillbaka! "Jag bjuder på dem här fula!" tjoade fina Martine igår till och med, haha!

Det här kan nog bli en bra fredag trots att jag lider av den där fetman ;-)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar