tisdag 20 november 2012

Ny människa

Jisses vilken fantastisk dag! 3,5 timme ansiktsbehandling med bland annat frans- och brynfärg, massage, masker och ånga! Därefter var det lunch och sen fortsatte njutningen. Kroppsmätning, kroppsmaskin (mot celluliter), ryggmassage, skalpmassage, vaxning av ben och bikinilinje och slutligen en fotkur. Och allt det här kostade mig endast 190 kr (tåget!)! LYX, bigtime!

Nu sitter jag på tåget hem med en satans huvudvärk vilken jag försöker bota med surdegsfralla, lussekatt, bulle och julmust!:) Längtar hem något galet, speciellt efter mina prinsar! Ellioth har haft simskole-premiär och det hade gått sååå bra! Han hade lyssnat på fröknarna och följt instruktionerna till punkt och pricka. Inte konstigt är det efter att ha längtat i typ ett halvår:)

Hepp, om man skulle ta och plugga lite, eller blunda? Mina trumhinnor går ju bananas i alla dessa jäkla tunnlar alltså :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar