söndag 4 november 2012

Alltid FANTASTISKT!

Lika fantastiskt som vanligt på mitt älskade, älskade jobb!
Nöjda gäster men bäst av allt var såklart mina supernöjda små killar. Spökena var häftiga men bäst av allt var nog att precis innan hemfärd få krama Bamse. Elton har aldrig vågat sig fram innan men idag fick Bamse både en kram och en puss på handen. Han påpekade själv hur modig han var och då passade hans mor på att ta Segwayen upp till Anna-Cillas och köpa honom en Bamse-tischa. Ungen fyller ju tydligen tre år på onsdag...(när blev han så stor?). På min Segway-tur tog jag även vägen förbi Tigerworld och där jag blev tokjagad av de små kissarna. Som tur var höll de sig på andra sidan glaset ;-)
Höjdpunkten på dagen var nog ändå när fina kollegor kom och levererade en 2 kilos Marabou-choklad till mig :)

Nu är det snart läggdags för imorgon är det skola igen!


Kissen :)
 Elton pussar Bamse på handen :)
 Happy mama!!
 Ellioth tog sig en svängom med Bamse :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar