lördag 17 november 2012

Rädd och besviken

Hemkommen från bion igårkväll, med FET ÅNGEST!
Mange messade precis när bion var slut: "Elton har spytt!". I Ljungsbro. I hela sin mormor och morfars säng. Jag ringde och väckte dem mitt i natten och ville komma och "rädda" dem från Elton och kräksjuka men som dem sa så var det ju redan för sent i så fall. Så de fick vända på madrasserna och sova vidare...:S Jag tog med mig en hink in och ställde bredvid sängen, för visst gick det runt lite i magen?! Har vaknat flera gånger inatt och känt efter men inget illamående. Nu väntar jag bara på min tur, ÅNGEST. MEN, det verkar ju gå över snabbt *peppar, peppar*. Ellioth nöjde sig med två spyor igår morse, och Elton verkar ha nöjt sig med den igårkväll för nu var han hur pigg somhelst och hade både ätit välling och frukost. Snälla Gud (det är inte ofta jag ber dig!), gör så jag slipper spy! Och det vore skönt om M klarade sig också, jag vill inte lyssna på en vuxen man som spyr!

Filmen då, alltså jag är sjukt besviken! Kanske hade jag förväntat mig för mycket men jag tyckte inte det var någon handling... Det hände typ inget, allt skulle bara få ett avslut! OCH Jake var ju i bar överkropp alldeles för lite :)

Förresten verkar det som om någon mer har lite fobi för den där kräksjukan, in och läs:

http://fredrik.cafe.se/nagot-lanat/

:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar