lördag 17 november 2012

Buzz

Minns ni när jag berättade att Ellioth gick fram till en leksak i leksaksaffären och berättade att han önskat sig den i hela sitt liv? Det var Buzz Lightyear och han sover nu tryggt i Ellioths famn :) Gissa om kidsen blev lyckliga när jag kom hem med denna?! Tanken var att jag skulle byta en Lego-dublett Elton fick i födelsedagspresent mot något annat Lego (i samma prisklass, 140 kr!) men ut kom jag med denna 649-kronors figur :S Jag kunde inte låta bli då jag funderar sååå länge och då de endast hade en sista figur kvar, undangömd på lagret!
Vi hade en liten föreläsning där vi förklarade vikten av att dela med sig och rättvisa. En stund var fick man leka med Buzz och sen byttes man om. Inatt sover Buzz hos Ellioth och imorgon sover han hos Elton :) Sparkontot blev lite tunnare men det var det sååå värt när jag såg ungarnas ögon :)

Nu filmdags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar