tisdag 13 november 2012

Puss på er

Nu är den här lilla skrutten och jag påväg till skolan där det blir en heldag, och det pga ett jäkla hål. Övningar 10-12 och föreläsning 15-17. Däremellan hinner vi ju iaf ner på stan för att äta lunch och kanske välja något litet i leksaksaffären om man är duktig. Dessutom får jag nog muta honom med lite godis på föreläsningen, som får inhandlas där på stan!

Nu börjar såklart de anonyma kommentarerna rulla in igen :) I den här kulturen är det ok att tycka vad man vill men man får inte uttrycka det! "Min man borde skämmas för mig och jag borde tänka över mitt yrkesval om jag tänker förespråka pinnar...!". En gång för alla: Jag tycker INTE size 0 (=pinne) ska vara ett ideal samtidigt som jag INTE tycker att mullig ska vara ett ideal. När jag tycker att hälsosamt smal är ett ideal är jag helt plötsligt ond? När jag tycker om människor som vågar säga det de tänker då är jag elak och borde skämmas över? Haha, men ni ska få ha en åsikt om mig samtidigt som jag inte får ha en? Lyssna på er själva!!!
Om någon är ond är det väl den människan som tvingar oss se HENNES vidriga toffsar under armarna?! Det TYCKER JAG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar