fredag 2 november 2012

Let´s make a baby!

Nu har finbesöket gått hem och jag vill självklart bara in i sängkammaren och fixa en egen :) Jag blir ju helt kär. Och en liten tjej, då suger det lite extra i livmodern ;-)

Det blev inget vin ikväll utan istället blir jag hemma med mannen. Någon film och lite gott blir det nog när barnen somnat. Jag är faktiskt nöjd med min bantningsinsats denna vecka då jag trots att jag fuskat med pizza och glass gått ner 1,2 kg. Gick upp 3 hg förra helgen så dem har jag ju gått ner nu och det betyder en total viktnedgång på 1,9 kg på två veckor. NÖJD!

Nu ska vi slänga i oss lite mat här, ni får njuta av några fina bilder:


Fina Ida
 De där små sladdriga, korta armarna...Älskar!
 "Åhhh så söt hon är!" säger Ellioth när jag knäpper den här bilden!
 Ellioth & Theo. Gamla dagiskamrater som saknat varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar