söndag 11 november 2012

Besviken

Internet funkar inte så jag får blogga från mobilen. Appen funkar ju fortfarande inte så jag får skicka ett mail, och bifoga en bild (fler bilder går inte), till bloggen som då laddas upp automatiskt. Krångligt och trist...

Kalas hela dagen lång även idag. Vi hade bjudit gästerna som så att de fick komma när de ville under eftermiddagen, för att få lite spridning och mer utrymme för bus och fika. Alla verkade dock ense om att ca 14.00 var en bra tid för då trillade nästan allihopa in samtidigt :) Det blev ett herrans liv då åtta kids sprang omkring och lekte tillsammans, samtidigt! Jag kom på mig själv med att bara stå och stirra, gapandes, helt apatisk, haha! Självklart var det trevligt ändå och Elton var så nöjd och glad över alla presenter och att få ha sina kompisar där <3

Gårdagkvällen då... Mange och jag blev osams, jag blev arg och ledsen och skrev några onödiga rader på bloggen. På det svepte jag en flaska vin och drog hemifrån för lite skitsnack och senare bowling. Några hann läsa inlägget innan jag tog bort det och detta drog igång ett jäkla hallaballoa. M och jag var i princip sams när jag gick men så ska människor börja att lägga sig i och ha åsikter. Alla bråkar ibland, och gör man det inte är det något fel... Att jag i frustration sedan skriver några rader på bloggen, ja så fungerar jag när jag går in i "försvarsposition". När då min mor är arg för en annan sak och sedan även ska lägga sig i M:s och mitt tjaffs blir jag bara såå besviken. 23 missade samtal hade jag från dem igårkväll (jag är 28 år, låt mig vara och sköta mina egna problem liksom!) som avslutas med ett sms med orden: "Svarar du inte nu kan du glömma oss! Vi ställer upp på Mange och barnen!"
... Utan att ens veta vad allt handlar om :S Jag är sjukt besviken och förväntar mig en ursäkt! (Släkt läser det här så de lär få veta, så de fick höra igår!).

Nu blir det soffan resten av kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar