tisdag 27 november 2012

Sommar?

Godmorgon & godkväll! Det är ju fan aldrig ljust längre...

Mina fingrar blöder. Jag har knutit skridskor och jag har tagit av och på klampar så mycket att jag kommer ha mardrömmar om det! Idag var vi nämligen i ishallen. Och inte bara förskoleklassen utan en massa klasser. "Fröken, kan du hjälpa mig?" ekar i huvudet. Jag åkte skridskor själv också, i typ 20 minuter för därefter dog mina fötter. Jag fick typ kramp. Är det ett tecken på att man börjar bli gammal? Ungarna körde järnet i tre timmar liksom :S
Nu är det snart dags att ta med min stora prins till simskolan, SOM han längtat (och även hans mor som vill se hur duktig han är!) :)

Men hey, alla som klagar på vädret... Vad är det ni hellre vill ha? Sommar? För svensk sommar är ju precis såhär. Tydligen svensk vinter också. Och vår och höst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar