onsdag 6 april 2011

Suger jag på svenska?

Känslan när man inte behärskar sitt eget språk?!

Ursäkta min frånvaro, men som ni förstått har jag alldeles för mycket att stå i. Har sedan klockan 16 betat igenom fyra artiklar, varav en på engelska och en på ryska (eller var det turkiska?)... Hela jävla grejen är sååå sjukt komplicerad och hur lätt blir det då att förstå när man måste läsa på engelska och ryska? Naej, jag kunde lika gärna skippat de där 70 sidorna för jag har inte lärt mig något nytt. Om ni undrar så läser vi olika lärteorier genom en massa gamla psykologer (gubbjävlar!)!

Dagen blev inte riktigt som planerad. Rymde från föreläsningen för att ta hand om en ledsen, fin vän <3 Därefter blev det en lunch med en annan fin vän där jag tillgodosåg mig missade föreläsningsanteckningar <3 Efter det knatade jag in på H&M för att hälsa på en tredje fin vän<3 och därifrån fick en ny pjamas följa med hem till Ellioth. Grabben älskar rosa så jag köpte honom en Hello Kitty-pjamas :) H&M har "Midseason-sale" btw så iväg och fynda med er!

Ellioth och Mange var uppe på sjukhuset... Tanken var att de antingen skulle göra en lungröntgen eller byta penicillin men när sänkan sjunkit från 160 till 47 så var det bevis på att han blivit way mycket bättre så vi fortsätter. Har man över 10 i sänka kan man tydligen fortfarande ha feber men snart så borde vi vara nere på "feberfri nivå".

Nu ska jag bädda rent i sängen, hoppa in i duschen och sedan krypa ner! Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar