tisdag 19 april 2011

Hur det gick igår?

Jag är fortfarande inte människa.
Själva sövningen var ju asnice, även att jag skakade som ett asplöv då min lugnande tablett inte funkade på mig.
Vaknade gjorde jag 2,5 h timme senare och nu var det inte lika asnice... Munnen värkte så jag trodde jag skulle dö. Det var inte så konstigt kanske när de opererat ut två tänder (istället för en som det var sagt), rotfyllt en tredje, lagat en fjärde och så tagit bort tandsten. Jag bokstavligt skrek efter värktabletter men då sprutade de in morfin i mig. Det hjälpte lite men det sista fick de bedöva med en morfintablett. Om jag mådde illa? OJA! Fy sjutton vad resan hem var lång. När jag kom upp för trappen hemma svimmade jag. Sedan låg jag blixtstill i sängen hela kvällen, för att inte kräkas. Svimmade en andra gång efter ett toalettbesök och sedan dess har jag stannat i sängen.
Fick med mig morfin hem och även att munnen värker som ett avhugget ben så lockar inte tabletterna! Jag mår fortfarande illa och får inte i mig något! Jag är helt utmattad vilket inte är så konstigt när jag åt senast i förrgår kväll och endast fått i mig ett glas juice :S

Laters!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar