lördag 9 april 2011

Allt är som vanligt med andra ord...

Magisk himmel över Tornby igårkväll!

Så mycket myskväll blev det dock inte igår. Strax efter det att Ellioth somnade somnade jag också, på soffan. Sov där några timmar innan jag flyttade in i sängen och sov vidare. Vill mörda Mange när han väcker mig när jag sover på soffan men jag skulle även vilja mörda honom om han inte körde in mig i sängen, jobbigt det där :)

Vid 1-tiden kom en hostig liten Elton in till oss och sedan dess har jag inte sovit... Han har flängt runt i sängen och hela tiden försökt klättra upp på mig för att ligga på mig. Det har inte uppskattats av mig då jag legat sömnlös som sagt:(

Nu tar vi nya tag och styr upp dagen. Mange stannar hemma och städar och jag tar med barnen och busar i Valla !
Någon som joinar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar