tisdag 12 april 2011

Jag suger...

Ett flak med bärs gjorde den här grabbens kväll. Han uppskattar den nog inte riktigt på samma sätt som hans far :)

Vaknade med en bultande hals imorse och skiten sitter fortfarande kvar. Jag blev genomsvett av bara att hänga tvätt och termometern visade feber. Slängde i mig Panodil och övervägde att stanna hemma men for i sista stund till universitetet iaf! Första momentet av seminariet var grymt och jag lärde mig en hel del medan andra halvan sög vilket gjorde att jag smet därifrån. Stannade på Coop påvägen hem... Övervägde att köpa massor gott men eftersom vi började banta igår (med GI-metoden) så lät jag bli. Dock sket det sig när mormor och morfar kom hit med påskgodis som vi var tvungna att smaka på så nu skjuter jag upp det till nästa vecka. Har ingen självdiciplin alls, jävla skit!

Ser fram emot torsdag nu, vad tror ni jag ska göra:)??

Lördag & söndag ska också bli spännande :)

Nej, nu vill visst David (dockan) inte duscha med sin pappa (Ellioth) mer så det är bäst jag plockar ut honom!

Godkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar