lördag 2 april 2011

On our own...

Min fina lunchdate idag <3

Har varken haft tid eller lust för någon uppis här. Jag är trött, hela tiden. Igår gick jag och lade mig vid 19 och vaknade inte förrän vid 9 idag. Då hade jag sovit för mycket så även idag har jag varit trött.
Mange och Ellioth (som fortf är hängig) for ut till mormor och morfar för att hjälpa dem bära upp och skruva ihop deras nya möbler och jag och Elton åkte ner på stan. Där åt vi lunch på Mc D, sprang i lite affärer (Elton passade på att sova middag) och därefter fikade vi med Johänna. När vi var klara på stan hade de andra grabbarna massor kvar att skruva så då tog vi bussen ut till Tallboda till Josse & Kellis. Först blev det lite sandlådemys med kvarterets alla ungar (tror jag) och därefter gick vi in och käkade mellis och snackade skit.

Nu ska barn nattas och sen får vi se om det blir någon middag?!

Laters!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar