fredag 8 april 2011

Better...

Magen löste sig med tabletterna igår och har hållt sig lugn sedan dess. Det var helt galet igår, det kändes verkligen som värkar och jag bara skrek i luren när jag pratade med M.

Hela gårdagsnatten och även inatt så drömmer jag om svarta hästar. Hästar som jagar mig och vart jag än gömmer mig så kommer de efter mig och jag måste springa och springa och springa... Jag är ingen drömtydare men skulle jag gissa så visar både magen och drömmarna på stress!? Det är sååå mycket både i skolan och hemma och jag känner mig helt knäckt ibland.

Vaknade med världens huvudvärk men efter lite piller igen så är den nästan borta!

Idag satsar vi på att ta det lugnt och lägga alla måsten åt sidan. Skulle behöva läsa, fylla i papper, ta kort och skicka in, städa och tvätta... Jag satsar på att få det första gjort och får jag det är jag nöjd. Resten tar vi en annan dag!

Trevlig fredag,

vi hörs senare!

:-*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar