tisdag 19 april 2011

Love you to.

Plötsligt händer det :)

Dagen blev bättre än jag tänkt mig. Min söta pappa kom hem och hämtade mig då han var lite orolig över mig. Fick varken behålla vätska eller mat så han ville se till att jag fick i mig lunch :) Bilresan till Ljungsbro var mindre skoj, jag svalde och svalde och när vi hade kört av motortrafikleden fick han stanna så jag fick kräkas, uäk.
Med lite lunch (som jag fick tugga med framtänderna) blev jag piggare och orkade traska ut i solen. Där sov jag några timmar och blev lite röd i ansiktet, välbehövligt!
Nu värker munnen så jag vill gråta men det är väl bara bita ihop. Man kanske skulle ta en morfintablett? Mådde illa gjorde jag ju även utan dem så kanske var narkosen?? Vi får se! Nu ska jag blunda lite på soffan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar