måndag 4 april 2011

Min fjärde kärlek:

Denna goding kom till min ägo idag (halsbandet i lördags) och lyckan är total! Jag kärade ner mig i den direkt den dök upp där i ögonvrån, lätt vårens hittils bästa köp! H&M 249:-, men jag knep den näst sista :) Det bästa var att jag reklamerade en tröja som spruckit i en söm (som ändå aldrig känts helt rätt!) så det blev inte många slantar jag behövde lägga emellan, happy me :) (Så ni vet så har jag gjort ett nytt stycke här nu men cp-Internet Explorer fattar inte det så allt kommer komma i en klump, ARG! Och vårt Chrome funkar inte...) Var på introduktion för nya kursen idag ju och satan säger jag bara... Pluggar man heltid ska man LÄRA SIG 200 SIDOR I VECKAN!? Sedan när blev det mänskligt? Så kursansvarige Leif tyckte inte vi skulle gnälla över de 1500 sidor som ska läsas utan istället vara glada, för egentligen är det 100 sidor för lite. GHAHHHH! Jag kommer få magsår, panikångest, självmordstankar osv så jag är glad om jag kommer överleva denna kurs och få uppleva sommaren :S (Stycke) Nu ska tydligen middagen serveras så jag måste flytta på datorn så vi hörs senare :-*

2 kommentarer:

  1. åååååååhhhhhhhh vad fin!

    SvaraRadera
  2. supemegafin! jag lyckades sno åt mig en igår oxå:) hur ska du matcha den?

    SvaraRadera