tisdag 5 april 2011

MYS <3

Såhär mysigt har vi det just precis nu <3

Lilleman har somnat på mitt bröst. Lunginflammationen tar verkligen på hans krafter. Det som oroar mig att han fortfarande har feber efter tre dagar med penicillin, kanske biter det inte?? Vi får avvakta tills imorgon...
Det skär så i mammahjärtat när han står i fönstret och kikar ner på gården och säger att han vill till sin lekpark och han längtar till dagis :( Behöver jag säga att de sprutade tårar igår när han inte fick följa med och besiktiga bilen (han hade 39,4 i feber)... Och alldeles nyss när han inte fick följa med till affären. Stackaren längtar ut så mycket, han är verkligen ingen innekille. Jag kan säga att han sken som en sol efter ETT åk i rutchkanan förut när han skulle åka med mig till universitetet för att bli uppmött av Mange! Hoppas han får bli frisk väldigt snart <3

Jag har sååå mycket som behöver läsas men just nu finns ju ingen tid. Stressmoment, big time.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar