fredag 22 april 2011

Gårdagen:

Lycklig lillfis igår när han fick leka i morfars fontän :)

Gosh vilken härlig eftermiddag vi hade i Ljungsbro igår! Först gick vi bort till min skolkamrat (vet att man inte får säga så, universitetsmedstuderande?) som precis flyttat till Ljungan där grabbarna önskade glad påsk och fick lite godis :) Jag fick se huset och blev aningen avundsjuk. Jag vill också ner på markplan, och gärna utåt Ljungsbro, men jag vill ha grabbarna kvar på sitt underbara dagis :S
Efter besöket hos Lina gick vi hem till mormor och morfar och påbörjade grillningen. Elton plaskade som en tok i morfars tunna och Ellioth vattnade gräset och blommorna :) Man kan ju inte bli annat än lycklig av detta underbara vårväder!!

Nu ligger jag på soffan med stans tandvärk igen. Är så satans trött på det, man blir ju helt knäpp i huvudet! Har dammat och dammsugit och nu moppar M! Strax far vi ut mot Ljungsbro igen för påskbord. Ellioth är redan där då han valde att stanna där över natten!

Ha en din dag så hörs vi lite senare!

1 kommentar: