torsdag 21 april 2011

Ensamma.

Todays.

Sitter på ett seminarium. Jag vägrar att stanna längre än till 15, det har jag bestämt. Min bil står nästan ensam på parkeringen, det tyder på att det här inte är okej! Alla är påväg till Blåkulla, utan vi för vi sitter instängda i en sal på universitetet. Bitter? Ja!

Tyckte att jag var ute tidigt imorse, var på Maxi vid 9.30, men det kan jag säga att jag inte var. Hela stan hade redan hunnit dit och jag fick brotta mig fram. Men det var det värt när vi nu får grillad (svensk!) fläskfilé med världens godaste potatisgratäng ikväll! Det som suger är att jag måste tugga med framtänderna... Maten är kall när jag bara fått i mig fem tuggor och vid samma tid är jag mätt! Det positiva är ju vad vågen visar :)
Åt ris till lunch och det kommer fortfarande upp riskorn ur kratrarna (där mina visdomständer satt), vidrigt!

Nej, om man skulle lyssna kanske? Hmm? Jo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar