söndag 10 april 2011

Fortsättning...

Du framstår/framställer dig själv som så väldigt lite intelligent. Samma tanke hade jag när du skrev om könskodade kläder. Oavsett om man håller med dig eller inte. Dock är det ju skitbra att du tror på dig själv och trivs med att göra som du gör, så du inte smyggråter i duschen varje gång du rakar bort ditt hår. -anonym Jo, för det är ofta intelligensen sitter i håret, eller hur? Och angående könskodade kläder, det är ni som skapar problemen! Stackars barn av vår framtid va!? EFTERFRÅGAN STYR UTBUD, det gäller allt! Karlar vill inte ha hår i munnen när de går ner för lite oralsex! Det vore roligt med lite diskussion istället för smutskastning :)

4 kommentarer:

  1. Alla är olika så tro inte att "ingen" karl gillar hår. Det framställs bara så i porrfilmer och så tror folk att det ska vara så och så glömmer man bort det faktum att man har hår för en orsak. För att undvika bakteriella infektioner etc. Helrakat + stringtrosor är som att skicka en hjärtlig inbjudan till svampinfektion. Du har rätt att göra som du vill, men klankar du ner på andra som gör andra val så är det inte konstigt om folk gör detsamma mot dig. Det här är inte menat som nedtryckande mot dig, jag blir bara så irriterad på att man inte ska få göra som man vill! Strunta i om andra vill ha hår!

    SvaraRadera
  2. jag är gift. Uppenbarligen finns det karlar som inte bryr sig.

    för 20 år sen hade alla kvinnor hår på fittan och karlarna klagade inte.

    och här kommer ju hela det här jag ifrågasätter in; vem fan bryr sig vad karlarna vill?? Tycker du att kvinnor ska anpassa sina kroppar efter vad männen vill ha? Är det därför du rakar dig? Det låter ju motsägelsefullt... sa du inte nyss att du rakade dig för din egen skull?

    SvaraRadera
  3. Vad fan är det frågan om, haha! Vilka diskussioner! Men ärligt talat, varför blir folk så upprörda, man gör väl som man vill eller? Jag hatar könshår, på mig själv och på min partner, det är ofräscht och det kliar som satan! Sen finns det ingen finare än ett nyrakat underliv, riktigt upphetsande :-)

    Jag skulle inte kunna vara med någon som tände på hår eller som själv valde att behålla kalufsen mellan benen, men annars ger jag blanka tusan i hur folk ser ut! Vill du ha kanintuss i röven - varsågod, slit den med hälsan vetja! Tryck inte upp den i ansiktet på mig bara...

    Tack för mig, puss!

    SvaraRadera
  4. Jag håller helt med dig, vore jag kille skulle inte jag vilja mötas av en buske hår varje gång för att sen kväljas och spy över allt hår som kommer in i munnen..

    SvaraRadera