onsdag 20 april 2011

Glass i stora lass!

Glasspremiär :)

Vaknade med illamående och en mun som värkte. Munnen värker fortfarande men illamåendet verkar ha försvunnit, ÄNTLIGEN!
Dagen bestod av två föreläsningar, vilka självklart sög. Höjdpunkten var lunchen som intogs på Steves tillsammans med bästa flicksen; Mathilda, Lina och Emelie. Något som inte var lika nice var att vi fick vänta 25 min på vår mat och att jag sedan var tvungen att tugga den med framtänderna = jag hann ej äta upp :)
Bästa på hela dagen var att hämta hem prinsarna från dagis för att gå och köpa glass. Elton satt och sultade på sin glass i över en halvtimme och skrek som en stucken gris när jag tog den för att torka honom :) En riktig livsnjutare det där :) Inte en smula hade gått till spillo när han var klar!

Passade på att hämta ut ett paket från MAM/Bambino också med en massa godsaker i. Jag fick det som tack för att Elton testade en ny produkt hos dem. Detta ska få ett eget inlägg senare!

Nu ska jag blunda och vänta på att Panodilen ska göra verkan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar