tisdag 26 april 2011

BFF:)?

Ellioth hand i hand med sin bästis Theo!

På tal om bilden... När Ellioth och jag hämtat Elton på dagis och var påväg hem stannade Ellioth och plockade en blomma. "Den här ska jag ge till min Theo!" sade han. (Theo är hans jämnåriga dagiskompis som bor på gården bredvid. Theo går bara 15h/v på dagis så de hinner verkligen sakna varandra:)). Därför valde vi att gå över "Theos gård" för att se om han kanske var i lekparken, vilket han till Ellioths stora besvikelse inte var. När vi var mellan deras och vår gård kom Theos mamma och cyklade förbi och då såg vi att hon vinkade till någon. Långt, långt bort stod Theo med sin pappa och lillebror. Jag pekade till Ellioth och berättade att Theo var där borta och hans pappa gjorde likadant. Tokungarna var så lyckliga att se varandra att de sprang mot varandra i 150 km/h skrikandes varandras namn till de föll i varandras famnar :) De tycker så himla mycket om varandra och det är så himla roligt att se! Efter det kärleksfyllda mötet följde vi med till deras lekpark och lekte tills det var matdags för båda familjerna! Det uppskattades av grabbarna då det var många sura miner när vi skulle säga hejdå:) Vi bestämde att vi ska fira Valborg tillsammans, vilket ska bli jättetrevligt!!

Dagen har gått i ett. Jag lämnade Elton på dagis, hämtade Emely, lämnade Ellioth hos mormor och morfar och var på praktiken kl. 8. Efter praktiken hämtade jag Ellioth, åkte till universitetet och köpte ett kompendium och sedan gick vi och hämtade Elton. Efter buset i lekparken fick jag lite middag i magen och därefter fick jag fara till Skänninge och hämta upp ett sjukt (ja, feber osv) ex och först nyss landade jag på soffan! Nu ska jag hoppa in i duschen och till sist landa i sängen, imorgon är en ny dag med samma hets som idag. Måste försöka hinna med lite plugg då också :S

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar